Saturday, December 12, 2015

Lowongan Kerja Help Desk Reservation Coordinator

AV maju, LLC sedang mencari orang yang berorientasikan perkhidmatan pelanggan untuk menyertai Pasukan Khidmat dinamik kami! Ini adalah lima hari seminggu kedudukan sambilan dengan keanjalan di dalam jam dalam sehari.

Sebagai Penyelaras Bantuan Meja Tempahan anda akan:
Menyediakan kualiti yang tinggi tahap 1 sokongan pelanggan melalui sistem telefon / e-mel / tiket.
Menguruskan penjadualan sokongan audiovisual dan sidang video di tempat menggunakan MS Outlook dan sistem tiket.
Menggunakan sistem tiket untuk mencipta tiket dan mengesan isu-isu yang timbul; menyelaras dengan pasukan lain untuk mengalihkan tiket.
Memberi perkhidmatan pelanggan yang cemerlang dan mempunyai sikap yang profesional.
Membantu dalam menubuhkan persidangan.
Menyelesaikan semua isu-isu perkhidmatan pelanggan dengan pihak pengurusan.
Ikut garis panduan pengurusan mengenai persediaan yang betul, dan penyerahan yang tepat pada masanya, semua kertas kerja dan keperluan pentadbiran.
Penggunaan yang selamat bagi semua peralatan.
Tugas-tugas lain yang dianggap perlu oleh kontrak atau pengurusan.

PENGALAMAN:
Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dengan peralatan AV komersial.
Mahir dalam MS Word, MS Excel, MS Outlook 2010.
Pengalaman dalam bekerja dengan perisian tiket.
Pengalaman dalam bekerja dengan TMS (Telepresence Management Suite -. Cisco)

KELAYAKAN: Untuk melaksanakan tugas yang berjaya, seseorang individu mesti berupaya untuk melaksanakan setiap tugas penting dengan memuaskan. Keperluan disenaraikan di atas adalah wakil pengetahuan, kemahiran dan / atau keupayaan yang diperlukan. Penginapan yang berpatutan boleh dibuat bagi membolehkan individu kurang upaya untuk melaksanakan fungsi-fungsi penting.

PENDIDIKAN DIKEHENDAKI: Diploma Sekolah Tinggi atau GED. Associates ijazah atau yang setaraf dari sebuah kolej dua tahun atau sekolah teknik pilihan.

KEMAHIRAN BAHASA: English

MENUNTUT FIZIKAL:
Keupayaan untuk melakukan perjalanan ke pelanggan
Dengan sering menghabiskan masa yang lama duduk dan menggunakan peralatan pejabat dan komputer
Dengan sering menggunakan tangan dan jari untuk mengendalikan, mengawal atau merasa objek
Dengan sering melihat butiran objek yang kurang daripada beberapa kaki
Dengan sering bercakap dengan jelas supaya pendengar dapat memahami
Dengan sering memahami ucapan orang lain
Sering bekerja dalam projek yang memerlukan tarikh akhir
Kadang-kadang mengangkat £ 25

PERSEKITARAN KERJA: Pejabat Advanced AV

DIJANGKA JAM KERJA: Waktu perniagaan adalah Isnin hingga Jumaat 8:00-5:00. Walau bagaimanapun, waktu kerja yang diperlukan mungkin berbeza bergantung kepada keperluan perniagaan.

No comments:

Post a Comment